pikko

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2014

Favorit låt!

Av Lina Lilli Lehtinen Wiklander - 6 oktober 2014 22:37

#spotify

Jag vet inte vad det är för fel på mig men jag kan inte sluta lyssna på den här låten!! Den är så otroligt fin och sorglig... Jag sitter här hemma i min säng och drogar låten (bokstavligt talat) hahahhaha

Vet inte heller om någon märkt det än men har tonat mitt hår till en mörkare nyans av blond. Frågan är bara om jag inte ska färga de ännu lite mörkare?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Lilli Lehtinen Wiklander - 16 november 2014 23:57


Har haft ännu än underbar helg med min fula ankunge   Åkte till Hallsta i fredags för att få vara med Johan och bara mysa till de lite ^^ Jag och Johan hade inte så mycket för oss utan höll oss inlåsta i hans lilla stuga för det mesta och titta på pe...

Av Lina Lilli Lehtinen Wiklander - 6 november 2014 00:22


Kan inte vänta på att de ska bli fredag!! Tiden måste gå fortare XD Många vet säkert inte detta men jag har nu fått en ny pojkvän vid namnet Johan och jag ska åka till honom nu över helgen ^^ Jag och en kompis ska åka upp till Västerås där vi ska bli...

Av Lina Lilli Lehtinen Wiklander - 5 november 2014 19:20


I detta inlägg hade jag tänkt att berätta lite om min förebild. En förebild ska vara någon som gör andra lyckliga, är väldigt målmedveten eller väldigt duktigt på något. Det ska vara någon att se upp till, någon som påminner om hur de ska vara och i ...

Av Lina Lilli Lehtinen Wiklander - 11 oktober 2014 01:35

                     

Av Lina Lilli Lehtinen Wiklander - 10 oktober 2014 21:21


Hade det hemskt kul idag när jag fotade med mina underbara tjejer ^^ Dem gjorde verkligen den här dagen superkul! Ska lägga upp fler bilder senare, men just nu tänkte jag bara göra ett snabbt, kort inlägg xD Ska ta och se på film och mysa ner mig i s...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Jag heter Lina Wiklander och är 15 år. Jag bor i Upplands Väsby tillsammans med mina föräldrar, min yngre bror och våra husdjur. Jag kommer att skriva inlägg om min vardag och kanske ett och annat om smink och skönhet :)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards